banner3.jpg banner_keeper.jpg banner_regenboog.jpg header4.jpeg Sample 09 (1200x400).jpg

LST met de nieuwe teams

zaterdag 24 juni 2023   |   09:30 - 12:00   |   Alle leden,Alle coaches,Alle trainers,Alle vrijwilligers
 

Om een vliegende start te maken voor het nieuwe hockeyseizoen 2023-2024 organiseren wij ook dit jaar weer voor alle jeugdleden (m.u.v. O16 en O18) en hun ouders op zaterdag 24 juni de 'Let's stick together-dag'.


Schema

Wij ontvangen onze jeugdleden met hun ouders per leeftijdscategorie graag op onderstaande tijdstippen. Let op: Deze indeling geldt voor de nieuwe teamindeling van het komende seizoen 2023-2024! Deze nieuwe teamindelingen zijn inmiddels bekend gemaakt.

09.00 - 10.00 uur Jongens & meisjes Funkey's & Benjamins, O8, O9 en O10 met hun ouders

10.15 - 11.15 uur Jongens & meisjes O12 en O14 met hun ouders

Wat doen de hockey(st)ers?

  • De verschillende nieuwe teams gaan met elkaar kennismaken en spelen leuke (oefen)wedstrijden.
  • De jongste jeugd gaan in een mooi sportief hockey-circuit leuke activiteiten doen.

Kom in je hockeykleding en neem je stick mee en vergeet je bitje niet! Keepers van de jongste jeugd hoeven niet in keepers-outfit te komen. Zij doen gewoon mee met de spelletjes.

Wat doen de ouders?

  • Die krijgen lekkere koffie en thee in het clubhuis
  • Kunnen kennismaken met andere ouders
  • Gaan met elkaar de verdeling van teamtaken – waar nog nodig – compleet maken
  • Krijgen uitleg over diverse taken binnen de club en de mogelijkheid om in te schrijven op vacatures

Onze club draait op vrijwilligers en het zal jullie dan ook niet verbazen dat we iedere ouder vragen om team- en/of verenigingstaken uit te voeren zodat we ook komend seizoen alles op rolletjes kunnen laten verlopen. Er is een keuze uit:

Teamtaken:

Rondom het team gebeurt van alles: er is een coach en teammanager nodig voor het seizoen en uiteraard de hulp van alle ‘teamouders’ bij het rijden naar uitwedstrijden en de gebruikelijke bardiensten een paar keer per seizoen.

Verenigingstaken:

MHC Hoevelaken is een club die er voor en door de leden is. Gelukkig zijn er al veel vrijwilligers, maar ook nu is er weer een aantal vacatures die echt ingevuld moet worden. Hieronder staat alvast een klein overzicht. Ook dit jaar rekenen we weer op het enthousiasme van onze leden om de open vacatures in te vullen. Waar mogelijk knippen we taken in behapbare stukken, maar dat kan natuurlijk niet altijd. Het is leuk en mooi om wat terug te kunnen doen voor de club. Mocht je vragen of goede ideeën hebben, tijdens de LST zijn er bestuur- en commissieleden aanwezig. Als je nu al wil reageren of je wil aanmelden voor een vacature mag dat natuurlijk ook. Dit kan via [email protected]

Beheer & Barcommissie
Binnen het bestuur is de beheer & barcommissie verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van alles wat met de accommodatie en de bar te maken heeft.

Technisch beheer
Denk hierbij aan het vervangen van een kapotte boiler, een kraan vastmaken, onderhoud aan het clubhuis, de contacten met de gemeente over het (groen) beheer op en rond de velden en de verlichting. Ook het energieverbruik van de club (en het terugdringen daarvan) vallen onder technisch beheer. In de komende tijd zal renovatie/vervanging van de douches, WC’s, warmwatervoorziening en keuken/ voorraad ruimte op de agenda staan.

Taken waarvoor hulp wordt gezocht zijn: klusteam, klusteam voorman, openen en afsluiten op zaterdagen.

Exploitatie bar
Om de bar te kunnen exploiteren wordt er wekelijks ingekocht bij de groothandel en enkele kleinere toeleveranciers. Op speeldagen wordt de bar gedaan door vrijwilligers die verbonden zijn aan de spelende teams. Enkele keren per kwartaal is er een evenement waarvoor de bar in de avond geopend is. Er is een vaste schoonmaker.

Taken waarvoor hulp wordt gezocht zijn: inkoop, keukenbeheer, bardienst voor de avond openingen.

Activiteitencommissie
De activiteitencommissie ofwel de "feestneuzen” organiseert niet-hockey gerelateerde activiteiten. Denk hierbij aan: Schoolhockey, opening en afsluiting van het seizoen, Pubquiz en andere festiviteiten.

Communicatiecommissie
Wij maken de nieuwsbrieven en zorgen ervoor dat we als club zichtbaar zijn op de socials. Ook onderhouden en vernieuwen we de website.

Sponsorcommissie
Werven van sponsors. Contact onderhouden met sponsoren.